logo oliser

 Maszyny do napełniania
 Zestawy startowe
 Wyposażenie
 Testery kartridży
 Adaptery do napełniania
 Klipy transportowe
 Osłonki na głowice
 Tusze i pigmenty
 Gąbki
 Kapturki i blokady
 Opakowania
 Taśmy zabezpieczające
 Naklejki
 Inne

 Wyposażenie
 Opakowania
 

Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się˝, zajmie ci to tylko kilka minut!

  

Jak można się zarejestrować?
Aby dokonać prawidłowej rejestracji należy skorzystać z formularza rejestracji. Cały proces rejestracji wraz z aktywacją konta zajmuje od kilku do kilkunastu minut. W skrajnych przypadkach, system weryfikacji danych może przekierować twoje konto do ręcznej aktywacji przez administratora strony.

Zapomniałem hasła, czy moge je odzyskać?
Oczywiście,! Aby odzyskać hasła wystarczy skorzystaj z formularza odzyskania hasła. oraz email, którego uzyłeś do rejestracji swojego konta.

Posiadałem już konto na starej wersji strony, czy muszę się rejestrować od nowa?
Zalogowanie się na nowym serwisie nie wymaga ponownej rejestracji użytkowników starego systemu do tego wystarczy email, który został użyty do rejestracji na starej wersji systemu, oraz twoje stare hasło. Zaleca się zmiane hasła po pierwszym logowaniu w nowym systemie sprzedaży.

Chciałbym dokonać zakupu na waszej stronie, jak to zrobić?
Dokładny opis procesu składania zamówienia znajduje się na stronie "Jak kupować".

Zarejestrowałem się na waszej stronie, ale nie otrzymałem wiadomości aktywującej konto, co teraz?
W skrajnych przypadkach, niektóre serwery poczty dokonują dłuższych weryfikacji wiadomości, dlatego czas otrzymania klucza aktywacyjnego może trwać nawet do kilku godzin. W niektórych przypadkach wiadomość może zostać zatrzymana przez filtr "SPAMU" twojego serwera pocztowego. W przypadku przedłużającego się czasu oczekiwania na wiadomość z kodem aktywacyjnym, skontaktuj się z nami, a twoje konto zostanie aktywowanie przez administratora.

Po aktywowaniu konta, dostałem odpowiedź, że moje konto wymaga ręcznej aktywacji, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji moze być wprowadzenie nieprawidłowych danych takich jak np. mail, NIP, Regon System weryfikacji tych danych nie pozwala na aktywowanie takiego konta. Jeżeli błędnie wprowadziłeś swoje dane prosimy o kontakt z administratorem serwisu a twoje konto zostanie aktywowana ręcznie.

Nie moge dodać niektórych pozycji do koszyka!
Powodem tej sytuacji może być: * Mniejsza ilość towaru w magazynie niż chcesz zamówić * Towar który chcesz zamówić jest już zarezerwowany * Brak towaru w magazynie

Chciałbym zostać zaproszony na prezentację urządzeń firmy OLISER w Toruniu!
Oczywiśce zapraszamy wszstkich zainteresowanych profesjonalnymi urządzeniami firmy Oliser do naszej seidziby w Toruniu przy ulicy Broniewskiego 14 w godzinach od 9.00 do 17.00 prosimy jednak o wcześniejszy kontakt z nami telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia dokładnego dnia spotkania. Dane kontaktowe w dziale kontakt znajdują się dokładne dane teleadresowe naszej firmy. Dodatkowo na tej stronie znajdują się także mapy dojazdu do naszych siedzib.

Jaki jest numer listu przewozowego mojej przesyłki kurierskiej?
Aby odnaleźć ostatnie zamówienie jakie złożyłeś w naszym serwisie przejdź do działu zamówienia W chwili gdy przesyłka jest już gotowa, obok numeru zamówienia pojawi się link do strony śledzenia paczki.

Czy faktura, którą moge pobrać ze strony jest oryginałem?
Nie. Jest to tylko wzór, a właściwie to spis informacji i cen, jakie znalazły się na twojej fakturze. Właściwą fakturę otrzymasz wraz z przesyłką.

Czy moge odebrać towar osobiście?
Tak. W przypadku większych zamówień zalecamy poinformowanie nas o swojej wizycie, co pozwoli nam na szybsze przygotowanie państwa zamówienia.

Czy do zamówionego towaru otrzymam fakturę Vat?
Oczywiście faktura Vat jest generowana do wszystkich zamówień złożonych przez nasz serwis. Dane do faktury generowane są z danych jakie wpisałeś przy zakładaniu konta.

Czy mogę otrzymac zamówiony towar pod inny adreas niż ten który znajduje się na fakturze?
Oczywiście istnieje taka możliwość. W trakcie uzupełniania danych w zamówieniu, możesz zaznaczyć pole "Wysyłka na inny adres" i wprowadzić adres na który ma dotrzeć wysyłka!

Co mam zrobić jeżeli chcę zamówić inny towar, którego nie ma na stronie?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny. Istnieje również możliwość przesłania zapytania o inne produkty w miejscu uwagi wygenerowanego zamówienia.

Jaka jest szansa, że zamówiony przezemnie towar będzie na drugi dzień w mojej firmie!
Jest bardzo duża szansa, że zamówiony towar znajdzie się w twojej firmie na drugi dzień od złożenia zamówienia aby tak się stało musisz złożyć zamówienie najpóźniej do godziny 14.00 ta opcja dotyczy stałych klientów oraz zamówień za pobraniem, a towar zostaje dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.

Czy mogę otrzymac towar inną firmą kurierską niż UPS?
Oczywiście istnieje taka możliwość pod warunkiem, że jesteś stałym klientem i otrzymujesz towar na termin przelewu lub wpłaciłeś kwotę z faktury z góry na konto.

     faq          jak kupować          zadaj pytanie          pliki          targi REMAX          kredyty i dotacje EFS