logo oliser

 Maszyny do napełniania
 Zestawy startowe
 Wyposażenie
 Testery kartridży
 Adaptery do napełniania
 Klipy transportowe
 Osłonki na głowice
 Tusze i pigmenty
 Gąbki
 Kapturki i blokady
 Opakowania
 Taśmy zabezpieczające
 Naklejki
 Inne

 Wyposażenie
 Opakowania
 

Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się˝, zajmie ci to tylko kilka minut!

  

Jak kupować?

Strona www.fant.pl umożliwia składanie zamówień hurtowych. Sprzedaż detaliczna jest prowadzona na portalu aukcyjnym Allegro (Nick: www.fant.pl). Aby móc skorzystać z tej możliwości należy się zarejestrować na naszej stronie. Więcej informacji na temat korzyści z bycia zarejestrowanym użytkownikiem, a także procesu rejestracji na stronie znajdziesz tutaj.

Ceny towarów

Wszystkie ceny w naszej ofercie handlowej są cenami PLN brutto. Informacja o cenach jest dostępna tylko i wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników.

Wybór towarów do zamówienia - koszyk

Funkcja koszyka umożliwia wstępny dobór towarów, które chcą państwo zamówić. Towary znajdujące się w koszyku nie są zamówieniem, aż do czasu kliknięcia przycisku ″Złóż zamówienie″ i wykonania procesu zamówienia. Towary w koszyku są przechowywane, aż do czasu wyczyszczenia koszyka lub złożenia zamówienia (w momencie złożenia zamówienia zawartość koszyka jest czyszczona). Są dwie możliwości dodania produktu do koszyka. Pierwsza to kliknięcie ikony koszyka obok produktu, która doda tylko i wyłącznie produkt obok którego się znajduje z uwzględnieniem ilości wprowadzonej w polu po lewej stronie ikony. Drugim sposobem, stosowanym dla kilku rodzajów produktów, jest wprowadzenie ilości obok towarów które chcą Państwo zakupić, a następnie nacisnąć na przycisk ″dodaj wszystkie zaznaczone produkty″ u dołu listy. W przypadku gdy któryś z dodawanych produktów znajduje się już w koszyku, ilości zostaną zsumowane. Ilości można dowolnie zmieniać w koszyku. Wystarczy zmienić liczbę w polu ilość danego produktu, a następnie kliknąć przycisk ″Przelicz″. Niektóre produkty, np. tusze, mogą mieć dopłaty za zakup małej ilości. Podobnie jest przy zakupie dużej ilości odpowiednich produktów. Dopłaty i upusty, są doliczane przez pole rabat, a pod nazwą produktu pojawia się informacja na temat czynnika zmieniającego cenę.

Składanie zamówienia

Po przygotowaniu koszyka, można dokonać złożenia zamówienia. W tym celu naciskamy w koszyku przycisk ″Złóż zamówienie″. W pierwszej kolejności należy uzupełnić, o ile jest konieczność, dane do zamówienia. Większość danych zostanie pobrana z profilu użytkownika, wprowadzonego podczas rejestracji. Można także dodać dodatkowe uwagi i wybrać sposób dostarczenia paczki. Po zatwierdzeniu pojawią się wstępne informacje na temat zamówionych produktów. Po potwierdzeni zamówieni trafia do naszego handlowca, a jego kopia trafia na skrzynkę pocztową użytkownika. Informacje na temat cen produktów, a także kosztów przesyłki. Końcowe informacje na temat cen pojawiają się w fakturze, której podgląd można znaleźć tutaj. Podobne informacje można znaleźć o zamówieniach.

Potwierdzenie zamówienia

W przypadku gdy składają Państwo u nas zamówienie po raz pierwszy, zamówienie jest potwierdzane mailowo, a w wiadomości znajdują się wszystkie informacje na temat zawartości oraz kosztów. Do realizacji przystępujemy dopiero po potwierdzeniu zamówienia. W przypadku stałych klientów, zamówienia automatycznie trafiają do realizacji. Informację na temat statusu zamówienia można następnie odnaleźć na stronie. Gdy towar jest gotowy do wysyłki, przy zamówieniu na stronie pojawia się numer faktury oraz listu przewozowego. Czas pojawienia od czasu rzeczywistego wystawienia może się różnić w zakresie kilki do kilkudziesięciu minut.

Anulowanie zamówienia

Istnieje możliwość anulowania złożonego i potwierdzonego zamówienia. W tym celu należy zadzwonić do nas na numer telefonu (056) 62 300 30, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00. Niepotwierdzone zamówienia prosimy anulować wysyłając informację na adres e-mail: fant@fant.pl UWAGA! Nie ma możliwości anulowania zamówienia, które zostało już wysłane!!

Czas realizacji

Staramy się, aby był on jak najkrótszy, jednak w głównej mierze czas realizacji jest zależny od naszego partnera Oliser LTD Turcja, nie jest on jednak dłuższy niż 31 dni na maszyny i urządzeń oraz 14 dni na pozostały asortyment. W tym czasie otrzymają Państwo potwierdzenie wysyłki zamówionego towaru, chyba, że w ramach ustaleń indywidualnych zostanie przyjęty inny termin. Towary dostępne na magazynie są z reguły wysyłane w okresie 24-72h.

Dostępność towarów

Obok towarów na stronie wyświetlana jest informacja o ich dostępności. W przypadku gdy zamówiona prze Państwa ilość towaru przekroczy dostępną ilość, zostanie państwu wysłana ilość towaru, która jest dostępna w magazynie. W przypadku gdy obok towaru widnieje informacja dostępny na zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy przed złożeniem zamówienia.

Opłaty za przesyłkę i sposób dostawy

Wszystkie zamówienia, których waga przekroczy 5kg, są wysyłane tylko i wyłącznie firmą kurierską Stolica (UPS). Nie wysyłamy paczek innymi firmami kurierskimi! Koszt wysyłki do 10kg kurierem wynosi 29zł brutto. Przesyłki poniżej 5kg, mogą zostać wysłane Pocztą Polską tylko i wyłącznie na życzenie i odpowiedzialność klienta. W przypadku wysyłki Pocztą Polską, płatność za wysyłkę i zamówiony towar, tylko i wyłącznie z góry na konto! Ponieważ Poczta Polska nie jest płatnikiem VAT, do kosztów wysyłki, na fakturze doliczane jest 22% podatku VAT!
     faq          jak kupować          zadaj pytanie          pliki          targi REMAX          kredyty i dotacje EFS